• 2016-02-23 10:03:37
    At måle sine medarbejdere på en række konkrete parametre kan måske synes en anelse umoderne i disse tider. Just Eat er, som så mange andre steder, præget af en high performance kultur, og skal man vurdere performance, bliver man nødt til at måle.   Derfor er vi...
  • 2015-12-11 10:51:00
    Et klassisk ordsprog lyder: Hold dine venner tæt, men dine fjender endnu tættere. I erhvervslivet kan man ikke stille det så firkantet op. Men pointen er alligevel værd at tage med. I hvert fald når det kommer til håndtering af konkurrenter...
  • 2015-09-30 09:33:15
    For de fleste virksomheders vedkommende gælder det, at eksistensgrundlaget afhænger af, om forretningen kontinuerligt udvikler sig i den rigtige retning – nemlig den retning, som kommer kunderne til gode.
 Med det in mente forsøger vi hele tiden at lære vores kunder...
  • 2015-08-28 07:30:20
    Når vi færdes online, er vi som forbrugere udsat for et sandt bombardement af budskaber og informationer. En tendens, der formentlig kun bliver mere udtalt i fremtiden. Vil man som virksomhed opruste i kampen om forbrugernes opmærksomhed, skal man kommunikere...
  • 2015-06-10 06:45:04
    2014 blev året, hvor danskerne brugte 73,7 milliarder kroner på at handle på nettet. Det er, ifølge FDIH, en stigning på 18 procent i forhold til 2013, hvor vi handlede for 62,4 milliarder kroner online. Den stigende vækst i e-handel i...
  • 2015-03-23 08:13:47
    Hos JUST EAT har vi mere end 2.000 aktive restauranter på vores online portal, og det betyder mange forskellige behov, der skal imødekommes. Skal vi have succes med det, må vi konstant være opmærksomme på disse behov og gøre vores...
  • 2015-01-16 13:01:50
    Mad og danskernes madvaner har været på alles læber i 2014. Dan Jørgensens opsang og stegt flæsk har vi hørt meget om. Madprogrammer på TV brager derudaf, og mere end 1,2 millioner danskerne så eksempelvis finalen af Den Store Bagedyst....
  • 2014-12-02 13:53:17
    At forbrugerne har en stigende grad af suverænitet er et markedsvilkår, man som virksomhed må medregne, hvis man vil være førende i dag. Omstillingsparathed og farvel til rutiner, er nøgleordene, når den moderne forbruger er slutkunden. Smartphonen er de fleste kunders kæreste...
  • 2014-11-07 11:46:07
    Som forbrugere bliver vi mere og mere kræsne. Vi forventer mere, og vi vil bestemme mere. Og på den anden side af ”bordet” - som virksomhed – skal vi afgive en del af vores suverænitet til forbrugerne. Det er hverken en...
Profil
Carsten Boldt authorimage Direktør hos Just-Eat

Carsten blogger om to af de største megatrends i både erhvervsliv og samfundet; digitalisering og convenience. Han har stor erfaring inden for transformation til digitale løsninger, og han er optaget af at udbrede potentialet i digitale koncepter.

Carsten og Just-Eat er på toppen af den danske madpyramide. Kæden leverer mere end 10 millioner måltider om året i Danmark og findes desuden i 13 lande. Carsten har fra tidligere jobs i Berlingske Media og Viasat stor erfaring med videreudvikling af salg via online kanaler.
Tidligere bloggere på borsen.dk