-
2016-02-23 10:03:37At måle sine medarbejdere på en række konkrete parametre kan måske synes en anelse umoderne i disse tider. Just Eat er, som så mange andre steder, præget af en high performance kultur, og skal man vurdere performance, bliver man nødt til at måle. Derfor er vi...
-
2015-12-11 10:51:00Et klassisk ordsprog lyder: Hold dine venner tæt, men dine fjender endnu tættere. I erhvervslivet kan man ikke stille det så firkantet op. Men pointen er alligevel værd at tage med. I hvert fald når det kommer til håndtering af konkurrenter...
-
2015-09-30 09:33:15For de fleste virksomheders vedkommende gælder det, at eksistensgrundlaget afhænger af, om forretningen kontinuerligt udvikler sig i den rigtige retning – nemlig den retning, som kommer kunderne til gode. Med det in mente forsøger vi hele tiden at lære vores kunder...
-
2015-08-28 07:30:20Når vi færdes online, er vi som forbrugere udsat for et sandt bombardement af budskaber og informationer. En tendens, der formentlig kun bliver mere udtalt i fremtiden. Vil man som virksomhed opruste i kampen om forbrugernes opmærksomhed, skal man kommunikere...
-
2015-06-10 06:45:042014 blev året, hvor danskerne brugte 73,7 milliarder kroner på at handle på nettet. Det er, ifølge FDIH, en stigning på 18 procent i forhold til 2013, hvor vi handlede for 62,4 milliarder kroner online. Den stigende vækst i e-handel i...
-
2015-03-23 08:13:47Hos JUST EAT har vi mere end 2.000 aktive restauranter på vores online portal, og det betyder mange forskellige behov, der skal imødekommes. Skal vi have succes med det, må vi konstant være opmærksomme på disse behov og gøre vores...
-
2015-01-16 13:01:50Mad og danskernes madvaner har været på alles læber i 2014. Dan Jørgensens opsang og stegt flæsk har vi hørt meget om. Madprogrammer på TV brager derudaf, og mere end 1,2 millioner danskerne så eksempelvis finalen af Den Store Bagedyst....
-
2014-12-02 13:53:17At forbrugerne har en stigende grad af suverænitet er et markedsvilkår, man som virksomhed må medregne, hvis man vil være førende i dag. Omstillingsparathed og farvel til rutiner, er nøgleordene, når den moderne forbruger er slutkunden. Smartphonen er de fleste kunders kæreste...
-
2014-11-07 11:46:07Som forbrugere bliver vi mere og mere kræsne. Vi forventer mere, og vi vil bestemme mere. Og på den anden side af ”bordet” - som virksomhed – skal vi afgive en del af vores suverænitet til forbrugerne. Det er hverken en...
Profil

Tidligere bloggere på borsen.dk
- Adam Estrup
- Alexandra Krautwald
- Anne E. Jensen
- Anne H. Steffensen
- Annette Franck
- Bo Bejstrup Christensen
- Bo Overvad
- Britta Schall Holberg
- Carl Holst
- Carsten Boldt
- Caspar Rose
- Casper Hunnerup Dahl
- Cecilia Lonning-Skovgaard
- Christian Engelsen
- David Munk-Bogballe
- Eelco van Heel
- Eric Ziengs
- Erik Høgh-Sørensen
- Esther Dora Rado
- Frank Lansner
- Gitte Winther Bruhn
- Hans Fogtdal
- Helge J. Pedersen
- Henriette Kinnunen
- Henrik Franck
- Henrik Funder
- Imran Rashid
- Jan Al-Erhayem
- Jan Bau
- Jens Balle
- Jens Ole Pedersen
- Jesper Boelskifte
- Johan Hygum Hillers
- Kaj Høivang
- Karim Ben M'Barek
- Karl Iver Dahl-Madsen
- Katerina Pitzner
- Keld Zornig
- Kersi F. Porbunderwalla
- Kim Ege Møller
- Kim Pedersen
- Kim Rud-Petersen
- Klaus Lund
- Knud Erik Andersen
- Kristian Hansen
- Lars Barfoed
- Lars Sander Matjeka
- Lars-Christian Brask
- Lasse Birk Olesen
- Line Rosenvinge
- Lisbet Røge Jensen
- Mads Lundby Hansen
- Martin Rasmussen
- Mette de Fine Licht
- Mette Mikkelsen
- Michael Stausholm
- Michael Winther Rasmussen
- Michael Winther Rasmussen
- Mikkel Grene
- Mikkel Krogsholm
- Mikkel Kruse
- Morten Sehested Münster
- Nikolaj Stenberg
- Nils Thygesen
- Per Hansen
- Richard Quest
- Rune Wagenitz Sørensen
- Steen Bech Andersen
- Steen Thomsen
- Steffen Hedebrandt
- Stina Vrang Elias
- Susanne Møllegaard
- Susanne Møllegaard
- Teis Knuthsen
- Thomas Harr
- Tim Vang
- Tobias Lau
- Torben Tolst
- Torsten Grunwald
- Tove Holm-Larsen
- Ulrik Heilmann
- Yasmin Abdel-Hak