Native advertising

Vi styrker dit brand og dine budskaber med engagerende og fængslende native advertising.

Hvad er native advertising?

Native advertising eller annoncørbetalt indhold, som det også kaldes, er artikler, video eller grafik specielt produceret til dig som annoncør og optimeret til at performe hos netop Børsens læsere. Det giver et optimalt annonceprodukt, hvor storytelling skaber autenticitet og samtidig driver engagement hos det helt rigtige publikum. Med annoncørbetalt indhold er det den gode fortælling bag produktet eller virksomheden, der er i centrum – snarere end selve produktet eller virksomheden. For vi ved, at gode fortællinger fanger læsernes opmærksomhed.

 

Hvorfor vælge native advertising?

Tilpasset målgruppen

Børsens kommercielle redaktionelle team sikrer, at indholdet appellerer til Børsens brugere og samtidig passer til Børsens måde at kommunikere på.

Positionér dit brand

Gennem storytelling kan du kommunikere jeres værdier eller positionere din virksomhed som ekspert eller thought leader og dermed skabe brandloyalitet og engagement i målgruppen.

Engagér målgruppen

De erhvervsaktive mener, at native advertising giver dem mere målrettede og relevante annoncer, som giver dem konkret viden om et givent område. Du kan læse mere om erhvervsaktives holdning i vores årlige native advertising-undersøgelse, som du finder her

Børsen ramte hjertet af den gode og relevante fortælling. I stedet for at snakke miljømæssige fordele, som de fleste bilproducenter forsøger at slå sig på lige nu, blev fokus en relevant og aktuel snak om balancen mellem arbejde og fritid – hybriden mellem arbejde og fritid. På den måde fik vi skabt en værdifuld synergi mellem ønsket om et mere meningsfuldt liv og den bil, Honda gerne vil sælge. Dette blev gjort ved at give inspiration og uden at virke anmassende. Det er essensen af det, vi stræber efter, når vi anbefaler native advertising til vores kunder.

– Sanne Bjørn, content strategist, Vizeum Danmark

Vi hjælper dig hele vejen

En kampagne med annoncørbetalt indhold udvikles i samarbejde med Børsen Creative: et team af erfarne, kreative formidlere med dyb indsigt i Børsens læseres præferencer. Børsen Creative finder i samarbejde med annoncøren de kreative vinkler og producerer indholdet ved at benytte de journalistiske fortællegreb, så indholdet får høj relevans for både annoncør og læser. Det sikrer dig kvalitetsindhold, troværdighed og høj faglighed samt en læsetid for annoncørbetalt indhold, der er fuldt på højde med de redaktionelle artikler.

Native advertising-podcast

”Native advertising” er en ny podcastserie, hvor du kan blive klogere på, hvad native advertising er, og hvordan det virker. Børsens business director, Stine Bjerre Herdel, og kreativ chef for Creative, Maria Rossen, inviterer en række af Danmarks mest erfarne content-folk i studiet til en snak om native advertising.

  

Vil du vide mere?

At arbejde med native advertising hos Børsen er et samarbejde mellem dit brand og Børsen Creative. Vi tager dig sikkert igennem processen og hjælper med at finde de mest interessante historier og formidle dem i en tone, der passer til Børsens brugere. Har du aldrig arbejdet med native advertising før, eller har du brug for mere inspiration til dit videre arbejde, har vi samlet en række e-bøger og rapporter, der kan gøre dig klogere på området.

Cases

Secher Fine Art & Design

Secher Fine Art & Design

Målsætning Da det københavnske galleri Secher Fine Art & Design fik en særlig samling af værker af den kendte maler Asger Jorn til salg, var det oplagt at markedsføre den med engagerende storytelling til Børsens målgruppe. Målsætningen med kampagnen for Secher...

Momondo

Momondo

Målsætning De fleste kender Momondo som rejsesiden, der finder og sammenligner de bedste priser på fly, hoteller, lejebiler, pakkerejser og ferieboliger i udlandet. Men da coronakrisen ramte, og sommeren 2020 for de flestes vedkommende skulle tilbringes i Danmark,...

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Målsætning Alfa Romeo er et hæderkronet italiensk bilmærke, der blev grundlagt i Milano i 1910. I dag producerer Alfa Romeo elegante biler med mange hestekræfter til den passionerede bilist. I forbindelse med en brandingkampagne i Danmark ønskede Alfa Romeo at sætte...