Hvor ambitiøse brands og beslutningstagere mødes

Kender du alle Børsens annonceringsmuligheder?

Børsens brugere i tal

De tjener mere, forbruger mere og tager beslutningerne i dansk erhvervsliv. Bliv klogere på Børsens attraktive brugere her.

Hvad kan vi gøre for dig?

Vores medieløsninger sikrer størst mulig effekt for dig som annoncør og mest mulig værdi for vores modtagere. ​

Få inspiration til din markedsføring

Læs om andres gode erfaringer, eller dyk ned i vores e-bøger, hvor vi deler vores viden og erfaringer med dig.

Tal med en partner, der ved, hvordan du får erhvervslivet i tale​

Som landets førende erhvervsmedie har Børsen gennem 125 år stået for et enestående kendskab til erhvervslivet. Vi tilbyder vores kunder en unik adgang til Danmarks måske mest eftertragtede målgruppe, som vi servicerer med essentielle nyheder og dybdeborende baggrundsstof i et tæt parløb med erhvervslivet: Når erhvervslivet rykker sig, rykker vi med – hvis det da ikke ligefrem er os, der sætter bevægelsen i gang. For både vores egen, vores annoncørers og ikke mindst vores modtageres virkelighed ændrer sig nemlig dagligt. Og vi har sat os for at lægge os forrest i udviklingen​. Derfor har vi lavet en ny afdeling med fokus på at give dig som annoncør mulighed for et endnu tættere parløb med Børsen i kraft af målrettet rådgivning, kreativ produktion og effektiv aktivering. En afdeling, hvor vi aktiverer Børsens eget brand og stærke position over for landets mest beslutningsdygtige målgruppe og kombinerer det med dit brand og dine målsætninger. Vi kalder afdelingen Børsen Brands, og sammen med dig styrker vi stærke budskaber. ​

Kort sagt er vores mål at nå dine mål på vores fælles målgruppes præmisser – så dine budskaber og dit brand står stærkere.

I forbindelse med covid-19 så vi en ændret adfærd i forhold til danskernes rejsemønstre. Fra at have fokuseret på rejser til udlandet begyndte danskerne at søge efter rejser i Danmark. For os var det vigtigt, at kampagnen kunne hjælpe vores brugere til at finde nye og spændende destinationer og overnatningsmuligheder samt oplevelser i Danmark. Samarbejdet med Børsen har været rigtig godt. Det har været et mix af input til kreative løsninger, den bedste brug af Børsens medier, måling af resultater koblet med en eminent projektstyring og eksekvering…

– Allan Askov Christoffersen, director, Media & Brand Activation, Marketing EMEA, Kayak

Nyheder 

Secher Fine Art & Design

Secher Fine Art & Design

Målsætning Da det københavnske galleri Secher Fine Art & Design fik en særlig samling af værker af den kendte maler Asger Jorn til salg, var det oplagt at markedsføre den med engagerende storytelling til Børsens målgruppe. Målsætningen med kampagnen for Secher...

Momondo

Momondo

Målsætning De fleste kender Momondo som rejsesiden, der finder og sammenligner de bedste priser på fly, hoteller, lejebiler, pakkerejser og ferieboliger i udlandet. Men da coronakrisen ramte, og sommeren 2020 for de flestes vedkommende skulle tilbringes i Danmark,...

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Målsætning Alfa Romeo er et hæderkronet italiensk bilmærke, der blev grundlagt i Milano i 1910. I dag producerer Alfa Romeo elegante biler med mange hestekræfter til den passionerede bilist. I forbindelse med en brandingkampagne i Danmark ønskede Alfa Romeo at sætte...

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases
og nyheder fra Børsen Brands.