Unikbolig

Unikbolig står for salg og udlejning af luksuriøse og attraktive boliger og har samarbejdet med Børsen i mere end ti år, fordi boligerne passer godt til vores læserskare. Ejendomsmægler James Iuel-Brockdorff fra Unikbolig fik til opgave at sælge en ældre ejendom med historie beliggende i smukke omgivelser på Frederiksberg. Ejendommen var istandsat efter alle kunstens regler og med respekt for det oprindelige udtryk. Derfor mente James Iuel-Brockdorff, at tiden var inde til at prøve en ny og kreativ tilgang. Valget faldt på annoncørbetalt indhold hos Børsen. Det resulterede i en to sider lang annoncørbetalt artikel i Børsen Weekend og en tilsvarende annoncørbetalt artikel på borsen.dk. Målet med den annoncørbetalte artikel var at fortælle mere om denne unikke boligejendom, end det var muligt med en traditionel boligannonce. Der var behov for at fortælle historien om selve bygningen og det område og miljø, som omgiver boligerne i ejendommen.

LÆS OGSÅ: Nespressos erfaringer med annoncørbetalt indhold

Børsen håndskrev vores kampagne
Ejendomsmægler James Iuel-Brockdorff fortæller: “Vores oplevelse med det annoncørbetalte indhold var utrolig positiv. Vi følte, at der blev sat stort fokus på vores artikel, og Børsens kommercielle redaktion tilførte nytænkning og kreativitet til kampagnen. De tog godt hånd om os og fulgte vores kampagne helt til dørs med løbende opdateringer og afrapportering af data.”

“Vi kan bestemt anbefale andre at bruge annoncørbetalt indhold. Det giver en anden kreativ indgangsvinkel til det produkt, som man vil sælge” – James Iuel-Brockdorff, ejendomsmægler, Unikbolig

 

Mere trafik med utraditionel boligannonce
Hos Unikbolig har de på flere måder mærket effekten af deres annoncørbetalte indhold i Børsen. “Vi oplevede, at vores kunder var glade for den ekstra information, de fik i artiklerne. Helt konkret fik artiklen lang læsetid [1 min. 26 sekunder i gennemsnit, red.], og klikraten fra artiklen til vores hjemmeside var på 24 pct. og dermed imponerende høj. Vi kan bestemt anbefale andre at bruge annoncørbetalt indhold. Det giver en anden kreativ indgangsvinkel til det produkt, som man vil sælge. For vores kampagne har det været positivt,” slutter James Iuel-Brockdorff.

James Iuel-Brockdorff, ejendomsmægler, Unikbolig

P.S. Få Stine Bjerre Herdels 8 gode råd til, hvordan du får dit indhold ud og leve.

*Læsetiden er målt i Cxense

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases og gode råd fra Børsen Brands.

Nyheder

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Det skete for os i Børsen Brands, som det skete for så mange andre i marts og april 2020. Det hele gik i stå et øjeblik. Som en kanin i billygter frøs vi alle sammen og anede ikke, i hvilken retning vi skulle løbe i angst for, hvad der var ved at ramme os. Men i løbet...

Secher Fine Art & Design

Secher Fine Art & Design

Målsætning Da det københavnske galleri Secher Fine Art & Design fik en særlig samling af værker af den kendte maler Asger Jorn til salg, var det oplagt at markedsføre den med engagerende storytelling til Børsens målgruppe. Målsætningen med kampagnen for Secher...