Børsen Bæredygtig-partnerskaber
Vær med til at rykke dansk erhvervsliv mod mere bæredygtighed
Hos Børsen har vi et ønske om at rykke dansk erhvervsliv mod mere bæredygtighed. Derfor har vi skabt initiativet Børsen Bæredygtig, som dækker virksomheders stigende samfundsansvar og giver overblik over de grønne dagsordener. Børsen Bæredygtig-initiativet er muligt, fordi en række stærke spillere i dansk erhvervsliv er blevet partnere på Børsen Bæredygtig.
Med et partnerskab bliver du en aktiv del af løsningen mod mere grøn omstilling i dansk erhvervsliv. Det bliver du, fordi du er med til at gøre det muligt, at viden om og konkrete værktøjer til bæredygtighed kan udbredes igennem den redaktionelle dækning, årlige analyser samt events under Børsen Bæredygtig.
Som partner får du foruden medejerskab på udviklingen af initiativet også viden og indsigt og eksklusiv eksponering over for en værdifuld målgruppe. På denne side kan du blive klogere på Børsen Bæredygtig-initiativet, og hvad du får ud af et partnerskab.

Medejerskab
Som partner får du medejerskab på, hvordan vi løfter arbejdet med bæredygtighed i erhvervslivet, samt mulighed for at bidrage til Børsen Bæredygtig-initiativet. Dit partnerskab er desuden med til at sikre, at alle frit kan tilgå det redaktionelle indhold på borsen.dk/baeredygtig.

Indsigt
Du får adgang til værdifuld viden om den grønne omstilling i form af data fra halvårlige analyser blandt virksomheder, medarbejdere og forbrugere samt en liste med de bedste bæredygtige cases på tværs af brancher.

Synlighed
Som partner får du adgang til unik eksponering i bl.a. Børsen Bæredygtig-tillægget, på borsen.dk/baeredygtig og til Bæredygtig Summit. Du bliver desuden medafsender på Børsen Bæredygtig Cases og Børsen Bæredygtig Masterclass.
Børsen Bæredygtig er bygget op omkring 5 værdifulde indholdselementer
Kontakt din partnerskabsansvarlige

Jakob Garff, partnerships & business development director
Jakob har ansvar for den kommercielle udvikling af Børsen Bæredygtig. Han har tæt kontakt til de nuværende partnere – f.eks. når det kommer til at formidle bæredygtige budskaber til Børsens målgruppe på tværs af kommercielle formater, så det skaber effekt. Jakob er derudover ansvarlig for at udvikle og tænke nye koncepter og formater, som gavner eksisterende og fremtidige partnere.
+45 26 28 39 06
jaag@borsen.dk
Nyheder

Den væsentligste indsigt fra 2021, du skal tage med ind i det nye år
Det er en tradition ved årsskiftet, at man kigger tilbage på året, der er gået – og gør sig klar til det nye. Derfor vil vi gerne sige god jul og godt nytår til dig – og benytte lejligheden til at pege på én ting, du skal tage med dig fra 2021: Den væsentligste trend...

Mercedes-Benz
Målsætning Fremtidens mobilitet er elektrisk – men der skal ske en omstilling. Med kampagnen ønskede Mercedes-Benz at brande sig i relation til omstillingsparathed og inspirere Børsens købestærke målgruppe til at tage et aktivt valg omkring el- og hybridbiler. I...