Børsen online

Børsens brugere holder sig altid opdateret, uanset hvor de er.

Vær der, hvor målgruppen er

Børsens brugere er travle mennesker; de arbejder mere end andre og forventer derfor at få deres nyheder hvor som helst og når som helst. Derfor udkommer vi på alle platforme og formater, så vi dækker vores brugeres behov bedst muligt. Med adgang til e-avisen kan de læse
morgendagens nyheder allerede fra kl. 21.00, aftenen før avisen udkommer på print. Og så har du rig mulighed for både at annoncere bredt og til en specifik målgruppe, da vi har flere forskellige onlineuniverser, der passer til vores brugeres interesser.

Udnyt synergien mellem print og online

Uanset dit behov er der ingen tvivl om, at der ligger stor værdi i at være der, hvor din målgruppe er – og det er ofte på flere forskellige platforme.

Nå de investeringslystne brugere

Børsens brugere er aktive investorer. De tjener mange penge, forvalter dem aktivt og bruger dem klogt, så de får rum til at nyde livet lidt mere end andre.

Nå livsnyderen med den ekstraordinære livsstil

Nå en læserskare, som gerne betaler ekstra for kvalitet og mærkevarer i en stund, hvor de har tid til at lade sig inspirere og fordybe sig i dit budskab. 

Borsen.dk

Nå erhvervslivets beslutningstagere med attraktive bannerplaceringer.

Børsen Ledelse

Bliv eksponeret blandt indhold, der komplementerer dit brand.

Børsen e-avis

Få uforstyrret opmærksomhed med annoncering i Børsen e-avis.

Børsen nyhedsbreve

Få en attraktiv annonceringsmulighed i forhold til både placering og størrelse i Børsens nyhedsbreve.

Børsen Job

Vi har gjort det nemt for dig at skabe synlighed over for Danmarks mest attraktive kandidater.

Cases

Med krig i Ukraine, stigende renter, inflation og høje energipriser er det ikke svært at forudse, at vi kigger ind i et udfordrende 2023. Så hvordan markedsfører man sig meningsfuldt i en krisetid? Her kan vi trække på mange relevante learnings fra den seneste globale...

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Målsætning Fremtidens mobilitet er elektrisk – men der skal ske en omstilling. Med kampagnen ønskede Mercedes-Benz at brande sig i relation til omstillingsparathed og inspirere Børsens købestærke målgruppe til at tage et aktivt valg omkring el- og hybridbiler. I...