Børsen online

Børsens brugere holder sig altid opdateret, uanset hvor de er.

Vær der, hvor målgruppen er

Børsens brugere er travle mennesker; de arbejder mere end andre og forventer derfor at få deres nyheder hvor som helst og når som helst. Derfor udkommer vi på alle platforme og formater, så vi dækker vores brugeres behov bedst muligt. Med adgang til e-avisen kan de læse
morgendagens nyheder allerede fra kl. 21.00, aftenen før avisen udkommer på print. Og så har du rig mulighed for både at annoncere bredt og til en specifik målgruppe, da vi har flere forskellige onlineuniverser, der passer til vores brugeres interesser.

Udnyt synergien mellem print og online

Uanset dit behov er der ingen tvivl om, at der ligger stor værdi i at være der, hvor din målgruppe er – og det er ofte på flere forskellige platforme.

Nå de investeringslystne brugere

Børsens brugere er aktive investorer. De tjener mange penge, forvalter dem aktivt og bruger dem klogt, så de får rum til at nyde livet lidt mere end andre.

Nå livsnyderen med den ekstraordinære livsstil

Nå en læserskare, som gerne betaler ekstra for kvalitet og mærkevarer i en stund, hvor de har tid til at lade sig inspirere og fordybe sig i dit budskab. 

Borsen.dk

Nå erhvervslivets beslutningstagere med attraktive bannerplaceringer.

Børsen Ledelse

Bliv eksponeret blandt indhold, der komplementerer dit brand.

Børsen e-avis

Få uforstyrret opmærksomhed med annoncering i Børsen e-avis.

Børsen nyhedsbreve

Få en attraktiv annonceringsmulighed i forhold til både placering og størrelse i Børsens nyhedsbreve.

Børsen Karrierelink

Vi har gjort det nemt for dig at skabe synlighed over for Danmarks mest attraktive kandidater.

Cases

Hartmann’s

Hartmann’s

Målsætning Juvelforretningen Hartmann's har fra Bredgade i København forsynet danskerne med eksklusive ædelstene og smykker i mere end 20 år. Indehaver Ulrik Hartmann har en særlig passion for sjældne diamanter og et internationalt udsyn, der har gjort ham til en af...

DecideAct

DecideAct

Målsætning Man har en strategi – indtil forudsætningerne ændrer sig, og man tilpasser den. Det kendetegner på mange måder samarbejdet mellem DecideAct og Børsen Brands. Hvert minut spildes millioner af kroner verden over på strategier, der aldrig bliver til noget. De...