Marketing konference 2019 – Native Advertising

Børsen Marketingkonference 2019

På Børsen Marketingkonference så vi nærmere på, hvorfor man skal vække følelser, når man kommunikerer, og hvordan danskerne egentlig opfatter native advertising.

De dygtige oplægsholdere – Nicoline Olesen fra Märk, Richard Pattinson fra BBC Storyworks, Julie Nygaard fra Wilke, Thomas Bigum fra Bigum&Co, Stian Thorsrud fra Siemens og Mike Zoëga Storm fra Neurons Inc. – gjorde os alle klogere på, hvorfor man skal arbejde med native advertising, og hvordan man kan få succes med gode historier.

Hvis du gik glip af konferencen eller gerne vil have opfrisket oplæggene, kan du se de vigtigste pointer fra dagen i videoformat her på siden.

Hør Børsen Creatives kreative chef, Stine Bjerre Herdel, fortælle, hvad vi lærte på dagen. 

Hør Thomas Bigum fra Bigum&Co. fortælle, hvad man kan gøre for at få mest muligt ud af en native advertising-kampagne. 

Hør Nicoline Olesen fra Märk fortælle, hvorfor det er vigtigt at fortælle gode historier.

Hør Richard Pattinson fra BBC Storyworks fortælle, hvorfor det er vigtigt at vække følelser, når man kommunikerer. 

Hør Julie Nygaard fra Wilke fortælle, hvad man kan gøre, hvis man gerne vil arbejde med native advertising.

Hør Stian Thorsrud fra Siemens fortælle om Siemens’ nordiske native advertising-kampagne.

Hør Mike Zoëga Storm fra Neurons Inc. fortælle, hvordan læserne forholder sig til native advertising.

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases og gode råd fra Børsen Brands.

Nyheder

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Målsætning Fremtidens mobilitet er elektrisk – men der skal ske en omstilling. Med kampagnen ønskede Mercedes-Benz at brande sig i relation til omstillingsparathed og inspirere Børsens købestærke målgruppe til at tage et aktivt valg omkring el- og hybridbiler. I...