Børsen Marketingkonference 2018

På Børsen Marketingkonference 2018 satte vi fokus på de sociale medier og deres evne til at skabe bundlinje. Vi hørte eksempler på succescases og overvejelserne bag dem. Der var spændende indlæg fra bl.a. Data Intelligence, Halfdan Timm og Airtame. Hør de vigtige pointer fra dagen, og bliv inspireret.

Hør Jesper Dam Nielsen fra Data Intelligence fortælle om, hvilke mediegrupper der klarer sig bedst som vækstdrivere.

Hør Halfdan Timm fortælle om vigtigheden af at bruge de sociale medier rigtigt og hvilke kampagner han anbefaler virksomheder at lave i dag.

Hør Steffen Hedebrandt fortælle om Airtames succes med at drive B2B-salg på de sociale medier.  

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases og gode råd fra Børsen Brands.

Nyheder

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Det skete for os i Børsen Brands, som det skete for så mange andre i marts og april 2020. Det hele gik i stå et øjeblik. Som en kanin i billygter frøs vi alle sammen og anede ikke, i hvilken retning vi skulle løbe i angst for, hvad der var ved at ramme os. Men i løbet...

Secher Fine Art & Design

Secher Fine Art & Design

Målsætning Da det københavnske galleri Secher Fine Art & Design fik en særlig samling af værker af den kendte maler Asger Jorn til salg, var det oplagt at markedsføre den med engagerende storytelling til Børsens målgruppe. Målsætningen med kampagnen for Secher...