Børsen Marketingkonference 2018 om data

På Børsen Marketingkonference satte vi fokus på, hvordan man kan komme i gang med at bruge data til at skabe værdi og relevans for ens kunder. Vi hørte om Brdr. Dahl og Saxos succeshistorier, og hvordan man kan bruge data i praksis. Derudover hørte vi Pernille Rydén og Attila Marton fortælle om den strategiske og teoretiske tilgang til data.

Hvis du gik glip af konferencen eller gerne vil have genopfrisket oplæggene, så har vi samlet dagens vigtigste pointer her på siden. 

Hør adm. direktør og ansvh. chefredaktør Bjarne Corydon fortælle, hvad vi lærte på konferencen.

Hør Mikkel Josephsen fra Brdr. Dahl fortælle om, hvilke kompetencer man skal have for at komme i gang med at arbejde med data.

Hør Claus Kenberg fra Saxo give sine bedste råd til at komme i gang med at bruge data.

Hør mindset-specialist Pernille Rydén fortælle om vigtigheden af at have ens mindset i orden.

Hør Associate Professor Attila Marton fortælle om, hvad man får ud af at skabe data med kunder frem for at indsamle dem.

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases og gode råd fra Børsen Brands.

Nyheder

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Målsætning Fremtidens mobilitet er elektrisk – men der skal ske en omstilling. Med kampagnen ønskede Mercedes-Benz at brande sig i relation til omstillingsparathed og inspirere Børsens købestærke målgruppe til at tage et aktivt valg omkring el- og hybridbiler. I...