Børsen Marketingkonference 2018 om data

På Børsen Marketingkonference satte vi fokus på, hvordan man kan komme i gang med at bruge data til at skabe værdi og relevans for ens kunder. Vi hørte om Brdr. Dahl og Saxos succeshistorier, og hvordan man kan bruge data i praksis. Derudover hørte vi Pernille Rydén og Attila Marton fortælle om den strategiske og teoretiske tilgang til data.

Hvis du gik glip af konferencen eller gerne vil have genopfrisket oplæggene, så har vi samlet dagens vigtigste pointer her på siden. 

Hør adm. direktør og ansvh. chefredaktør Bjarne Corydon fortælle, hvad vi lærte på konferencen.

Hør Mikkel Josephsen fra Brdr. Dahl fortælle om, hvilke kompetencer man skal have for at komme i gang med at arbejde med data.

Hør Claus Kenberg fra Saxo give sine bedste råd til at komme i gang med at bruge data.

Hør mindset-specialist Pernille Rydén fortælle om vigtigheden af at have ens mindset i orden.

Hør Associate Professor Attila Marton fortælle om, hvad man får ud af at skabe data med kunder frem for at indsamle dem.

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases og gode råd fra Børsen Brands.

Nyheder

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Hvad en global virus betød for brand safety og værdibranding

Det skete for os i Børsen Brands, som det skete for så mange andre i marts og april 2020. Det hele gik i stå et øjeblik. Som en kanin i billygter frøs vi alle sammen og anede ikke, i hvilken retning vi skulle løbe i angst for, hvad der var ved at ramme os. Men i løbet...

Secher Fine Art & Design

Secher Fine Art & Design

Målsætning Da det københavnske galleri Secher Fine Art & Design fik en særlig samling af værker af den kendte maler Asger Jorn til salg, var det oplagt at markedsføre den med engagerende storytelling til Børsens målgruppe. Målsætningen med kampagnen for Secher...