Bdo

Målsætning

BDO ville gerne brande sig som et anderledes og åbent konsulenthus, der tænker i nye løsninger og uden for de vante rammer. Dette kommer bl.a. til udtryk i deres ansættelser, hvor de i mange tilfælde er gået væk fra det traditionelle og i stedet har været mere eksperimenterende, hvilket giver dem nye måder at tackle klienters udfordringer på. Dette image som det utraditionelle konsulenthus med de nye løsninger ville BDO gerne have frem i lyset via en persondreven fortælling om en af deres mere prominente, utraditionelle medarbejdere.

Løsning

En enkelt native-artikel på borsen.dk satte BDO’s it-sikkerhedsenhed i fokus, hvor de som virksomhed var gået mod strømmen og havde ansat en autodidakt, etisk superhacker, som florerede på diverse ranglister over de bedste hackere på verdensplan.

Artiklen fortalte historien om Martin Thirups karriere, både før og hos BDO, hvor der i hans jobbeskrivelse bl.a. indgår at hacke sig ind i BDO-klienters systemer for derigennem at fremhæve eventuelle sikkerhedsfejl.

Samtidig kom artiklen ind på, hvordan Martin adskilte sig som medarbejder i et stort, etableret konsulenthus blandt slips og jakkesæt. Artiklen blev suppleret med en fotoserie af Martin.

Resultat

Artiklen performede et godt stykke over gennemsnittet for øvrigt annoncørbetalt indhold, både i forhold til antal klik og læsetid.

Med 5875 klik og en gennemsnitlig læsetid på 02:04 minutter perioden igennem klarede den sig rigtig godt på forsiden af borsen.dk og fik derudover en hel del organisk trafik fra både Facebook og Linkedin.

Resultaterne var også langt over gennemsnittet på brancheniveau, da relateret indhold fra konsulentbranchen sjældent tiltrækker en lige så stor volumen af læsere.

Martin hacker dit firma

Martin hacker din virksomhed mod betaling

Da Martin blev ansat som it-sikkerhedskonsulent i BDO, var han allerede en stormester i hackermiljøet. I dag er han en af de dygtigste etiske hackere, man kan opstøve på verdensplan.

Klik her for at læse artiklen

Skal vi samarbejde?

Kontakt os på 72 42 33 20 eller brands@borsen.dk,
og få en uforpligtende snak om, hvad et samarbejde med Børsen Creative kan tilbyde din virksomhed.