Børsen Creative

Vi styrker dit brand med kreativ storytelling.

Om Børsen Creative

Børsen Creative er Børsens kommercielle redaktion. Vores kerneprodukt er fængende storytelling, som skaber autenticitet omkring virksomheder og brands. Konkret hjælper vi Børsens annoncekunder med at komme til orde i form af artikler, video, lyd, billeder og events inden for kategorien ”annoncørbetalt indhold”.

Børsen Creative spiller en vigtig rolle i at udvikle Børsens kommercielle løsninger, så de er tidssvarende i en medieverden i hastig udvikling. Vores teams journalistiske baggrund kombineret med kreativitet og forretningsforståelse er afgørende for at sikre kvaliteten og indholdet af de kommercielle partnerskaber, vi indgår i.

I Børsen Creative er vi stolte af, at vi med netop vores viden og løsninger kan hjælpe både Børsen som forretning og samtidig skabe værdi for vores kunder og læsere.

Det var en super velskrevet artikel med lang holdbarhed. Og den lever stadig nu her snart et år senere! Jeg har lige solgt et maleri på baggrund af den.

– Alice Secher, indehaver, Secher Fine Art & Design

 

Maria Rossen, head of Børsen Creative
Maria er uddannet journalist og har de sidste ni år arbejdet i spændingsfeltet mellem journalistik og markedsføring. Maria arbejder med konceptudvikling, indholdsstrategi og indholdsproduktion på tværs af digitale platforme og print. Som kreativ chef for Børsen Creative sikrer hun, at samarbejdet mellem Børsen og annoncøren resulterer i et skarpt koncept og indhold, der sikrer en effektiv kampagne, som på bedst mulig vis engagerer målgruppen med kvalitetsindhold, samtidig med at det balancerer Børsens redaktionelle brand og annoncørens forretningsmål.

 +45 72 42 50 27
 maro@borsen.dk

Christian Bartels, kommerciel redaktør
Æstetisk sans og kommerciel forståelse kombineret med stærke journalistiske idealer gør Christian skræddersyet til den kommercielle redaktion. Christians baggrund som journalist inden for emner som sport, erhverv og biler løfter kundernes strategiske budskaber effektivt over i det journalistiske fortælleformat. Fra hans taster kommer der produktioner, som skaber engagement og konverteringer.

 +45 72 42 52 84
 chba@borsen.dk

Fredrik Malte Petersen, kommerciel journalist
Fredrik er et digitalt journalisttalent med en særlig passion for teknologi, innovation og alt, hvad der kommer til at ske i fremtiden. På trods af sine endnu kun få års erfaring ud i journalistikkens verden kan han skrive en ko ud af en kløvermark – og gør det allerhelst med en knivspids humor og lidt personlig kant. Derudover er Fredrik også erfaren med levende billeder og tager gerne videokameraet og mikrofonen i brug, når fortællingerne skal funkle og boltre sig på tværs af de digitale platforme.

 +45 72 42 50 96
 frpe@borsen.dk

Laura Bisted Jacobsen, kommerciel redaktør
Laura er en erfaren projektleder, der arbejder hjemmevant i snitfladerne mellem journalistik og kommerciel formidling. Hun har en baggrund som både klassisk avisjournalist og PR-konsulent, og hun har derfor et naturligt blik for at kombinere de journalistiske metoder med annoncørernes strategiske ønsker. Med sin akademiske baggrund graver hun gerne i tørre rapporter for at finde den gode historie. Laura brænder for at producere fascinerende fortællinger, der både inspirerer og fastholder læserne.

 +45 72 42 50 89
 laja@borsen.dk

Jesper Nordlund, head of partnerships
Jesper har mange års erfaring med branded content og kommercielle partnerskaber.
Han er ansvarlig for at rådgive eksisterende og kommende Børsen-annoncører om de forskellige partnerskabsmuligheder på tværs af Børsens produkter og platforme. Med sin stærke forretningsforståelse og kreativitet sikrer han, at de kommercielle partnerskaber på Børsen bliver værdiskabende og til et mere langsigtet samarbejde.

 +45 72 42 50 31
 jeno@borsen.dk

Katrine Grønsund, head of kampagnerådgivning
Katrine har flere års erfaring med digital marketing og arbejder med kampagnestyring af native advertising på Børsens digitale kanaler, herunder borsen.dk, Linkedin og Facebook. Med hendes stærke forretningsforståelse og datadrevne mindset sikrer hun, at indholdet fra den kommercielle redaktion kommer ud og leve bedst muligt, så det skaber værdi for Børsens læsere og resultater for Børsens annoncekunder.

 +45 72 42 50 55
 kagr@borsen.dk

Mark Hallander, kampagnerådgiver
Med en solid baggrund fra den finansielle sektor, konsulenthus samt bureau har Mark stor erfaring med at drive kampagner for en række annoncører. Dagligt rådgiver han vores kunder i, hvordan brandet – i sammenhæng med den overordnede strategi – kan positioneres og eksekveres holistisk på tværs af Børsens kanaler, så det skaber effekt. Desuden har han ansvar for en række forretningsudviklende initiativer, der sikrer den fortsatte udvikling af kommercielle løsninger i Børsen Brands.    

 +45 72 42 31 51
 maha@borsen.dk

Kan vi hjælpe dig?

Har du allerede en god idé, eller kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe fængende storytelling? Udfyld formularen, og vi vil kontakte dig for en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan skabe værdi for dig.