Skab kundeoplevelser i verdensklasse

– EN MASTERCLASS I CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

Tilmeldingsfrist: 6. november 2022

Forstå dine kunder, og se resultaterne på bundlinjen

Forholdet mellem kunde og virksomhed er under konstant udvikling, og der kommer hele tiden nye krav og forventninger fra kunde til virksomhed. Med globaliseringen og den øgede digitalisering er det derfor essentielt, at virksomhederne kan deres strategiske håndværk med sikring af kundeoplevelser, og at de reelt formår at ”sætte kunden i centrum”, dvs. at kunden føler sig set, hørt og forstået i sit møde med virksomheden.

,

Varighed:
To dage

Næste hold:
Efterår 2022 (7. og 8. november)

Børsen Uddannelse
AC Hotel Bella Sky Copenhagen
Center Boulevard 5
2300 København

 

12.499 kr.

ekskl. moms

Målgruppe for uddannelsen

Ifølge Lederne 2019 er den mest efterspurgte kompetenceudvikling for ledere ”strategisk ledelse”, herunder det strategiske arbejde med kundeoplevelser. Vores erfaringer fra danske virksomheder fortæller os ligeledes, at der er et stort behov for at hjælpe top- og mellemledere med at drive kundeagendaen mere systematisk og strategisk for at kunne understøtte forholdet mellem kunde og virksomhed – og for at kunne se resultaterne på bundlinjen. På dette intensive todagesforløb lærer du netop dette.

Uddannelsen sætter teorien fra customer experience management i dansk kontekst med en række cases fra dansk erhvervsliv, ligesom du som deltager kommer til at arbejde med praktiske cases, hvor kunderne i din egen virksomhed er i centrum. Vi fokuserer på høj grad af praktisk anvendelighed, så du på uddannelsen får et solidt grundlag for at kunne arbejde videre med at skabe kundeoplevelser i verdensklasse.

Målgruppen for uddannelsen er top- og mellemledere i private og offentlige virksomheder samt medarbejdere, der arbejder med kundeoplevelser, herunder marketing, CRM og produktudvikling.

Se hele videoen her

Dag 1 – Program

  • Morgenmad og networking
  • Velkommen, bordet rundt og hvad driver den gode kundeoplevelse
  • Rammeværket for systematisk arbejde med ”Den gode kundeoplevelse”
    – Oplæg & dialog
  • Kundestrategien på formel
    – Oplæg, dialog & øvelser
  • Hvad er prisen for den dårlige kundeoplevelse?
    – Oplæg & dialog

Frokost

 

  • Fra kundeindsigter til handlinger
  • – Oplæg, dialog & øvelser
  • Kundestruktur og kundekultur
    – Oplæg, dialog & øvelser
  • Dagens læring og dagen i morgen
  • Tak for i dag – vi ses i morgen

Dag 2 – program

  • Morgenmad og networking
  • Læring fra i går og intro til dagen
  • Fra kunderejser til kundeorienteret ledelse
    – Oplæg, dialog & øvelser
  • Jeres problemformulering
    – Oplæg, dialog & øvelser
  • Inspirationsoplæg: ”Hvem har taget min kaffe?” v. Tomas Lykke
  • Læring fra oplæg om kaffebogen
    – Dialog & øvelse

Frokost

 

  • Et sted at starte – hypotesedrevne eksperimenter
    – Oplæg & dialog
  • Processen for arbejdet med ”Den gode kundeoplevelse
    – Oplæg, dialog & øvelser
  • Præsentation og dialog om vores egen plan
    – Øvelse
  • Kundemanifestet fra helvede & dagenes læring
    – Øvelse
  • På gensyn

På denne masterclass lærer du:

→ Hvordan du og din virksomhed skal arbejde strategisk med sikring af den gode kundeoplevelse

→ At analysere, hvad tiltag har af betydning for top- og bundlinje

→ Hvordan du kan eksekvere på tiltag, der sikrer den gode kundeoplevelse i din virksomhed – hvordan gør du det let og lækkert at være kunde

→ Hvad der driver gode og dårlige kundeoplevelser

→ Hvilken rolle top- og mellemledere samt øvrige interessenter spiller i arbejdet med sikring af gode kundeoplevelser på tværs af organisationen

Din virksomhed får en medarbejder, der:

→ Har fået et solidt grundlag for at kunne arbejde strategisk og systematisk med kundeoplevelser

→  Kan analysere, hvor der er optimeringsmuligheder, der påvirker både top- og bundlinje hos virksomheden, og som ved, hvordan disse eksekveres

→  Kan styre og drive projektet med at forbedre og optimere kundeoplevelser

Mød dine undervisere,
Søren Strunk-Sørensen og Rasmus Nielsen

Søren Strunk-Sørensen er director i konsulentvirksomheden Hildebrandt&Brandi, som rådgiver virksomheder om strategi, vækst, transformation og commercial excellence. Søren er uddannet cand.merc. i erhvervsøkonomi og ledelse fra CBS og har stor erfaring med kundeledelse, kundestrategier og customer experience management fra 20 års virke som konsulent. Her har han har varetaget mere end 80 projekter for private såvel som offentlige virksomheder.

Rasmus Nielsen er senior management consultant i Hildebrandt&Brandi og uddannet cand.it fra Aarhus Universitet. Han har mere end fem års erfaring som konsulent, hvor han har været inde over en lang række projekter med fokus på Customer Experience fra strategi til eksekvering, Customer Journeys, Customer metrics (KPI’er), samt målesetup og opfølgning. Rasmus har en stærk digital forståelse og har arbejdet med projekter i flere brancher, herunder finans, forsyning og it.

Søren Strunk-Sørensen
director
Hildebrandt&Brandi

Du lærer de tre vigtige kerneområder i målet om kundeoplevelser i verdensklasse

I undervisningen arbejder vi overordnet med tre centrale emner, som tilsammen sikrer dig succes i dit strategiske arbejde med den gode kundeoplevelse og customer experience management:

 

  • Indsigt og analyse: Du lærer at analysere virksomhedens performance på kundeoplevelsen og estimere effekterne af tiltag.
  • Rammen for customer experience management: Du får kompetencerne til at arbejde med byggeklodserne i H&B’s kundekoncept. Fra formulering af kundestrategien (value proposition, kundeløfter og serviceprioriteter) og arbejdet med kundestruktur (kunderejser, KPI, rapportering og governance) samt kundekultur (adfærd og mindset, kompetencer og ledelse).
  • Proces for arbejdet med customer experience management: Du får konkrete eksempler på typiske processer og forståelse for, hvilke roller top- og mellemledere samt øvrige interessenter spiller i arbejdet.
Hvordan tilmelder jeg mig?

Du tilmelder dig ved at udfylde tilmeldingsformularen nederst på siden. Når vi har modtaget dine oplysninger, sender vi en bekræftelse til dig på e-mail inden for 1-2 hverdage.

Lige så snart du har modtaget vores bekræftelse på din tilmelding, er du sikret en plads.

Du er også velkommen til at tilmelde dig pr. telefon, 32 14 32 32 (vi sidder klar alle hverdage kl. 10-15).

Hvordan betaler jeg?

Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, vil du inden for 1-2 hverdage modtage en faktura med et indbetalingskort, som du kan bruge til at betale for din deltagelse.

Hvis du har andre spørgsmål i forbindelse med betaling, er du altid velkommen til at kontakte os her eller ringe til os på 32 14 32 32 (vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 10-15).

Kan jeg betale i rater?

Det er desværre ikke muligt at betale i rater.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Se flere ofte stillede spørgsmål her, eller ring til os på 32 14 32 32

Jeg har brug for overnatning ifm. kursusdeltagelsen

Har du brug for overnatning i forbindelse med din kursusdeltagelse, kan vi hjælpe med rabat til overnatning. Skriv i kommentarfeltet ved tilmelding, hvis du ønsker overnatning ifm. kursusdeltagelse, eller kontakt os på uddannelse@borsen.dk for yderligere information.

Hvad er tidsrummet for undervisningen?

Tidsrummet for undervisningen er mellem kl. 9 og 17.

Jeg har specifikke ønsker til fakturaen

Har du specifikke ønsker til, hvad der skal stå på din faktura (rekvisitionsnummer eller lignende), eller har du andre kommentarer til fakturering, kan du notere dem i kommentarfeltet ved tilmelding.

Er der eksamen?

Nej, uddannelsen er ikke omfattet af en eksamen.