Startup brugte krisen til at komme et år foran planen: “Det, der skulle tage ti måneder, tog ti dage”

Coronakrisens omstændigheder tvang ung virksomhed til at fremrykke planer og har nu oplevet pæn vækst gennem krisen

04Kresten Juel Jensen, Moto.jpg
Kresten Juel Jensen er stifter og direktør i Motosumo, der sælger it-løsninger til fitnessindustrien. Da coronakrisen ramte, måtte han på få dage ændre på forretningsplanen. Foto: Sophie Voisin
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
08. jul 2020 KL.21:00
Den danske startup Motosumo har benyttet coronakrisen til at accelerere og justere på forretningsmodellen.“Det, der skulle tage ti måneder, tog ti dage,” lyder det fra Kresten Juel Jensen, medstift...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.