Supermarkedsgigant satser en halv milliard kroner i onlinekrig

På grund af coronakrisen fremrykker Salling Group planer om at skrue markant op for satsningen på onlinesalg af fødevarer. En gamechanger, siger direktør

02_thor_jorgensen_salling_g.jpg
Thor Jørgensen er indtil 1. juli trukket ud af sit daglige arbejde som kædedirektør i Føtex for at styre onlinesatsningen. Foto: Tobias Nicolai
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
22. apr 2020 KL.21:00
Supermarkedsgiganten Salling Group går nu for alvor i krig med onlinekonkurrenter som Nemlig.com og kaster alene de næste to år over en halv milliard kroner ind i koncernens største onlinesatsning ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.