Modevirksomheder sælger intet for tiden, lagrene bugner og nye varer kommer til hver dag: “Rigtig mange i branchen burde have kunstigt åndedræt”

Alt står stille i modebranchen. Likviditetspresset øges hver dag. Op mod hver tredje virksomhed risikerer at bukke under, frygter ekspert

Mogens Jepsen, Molo03.jpg
Mogens Jepsen (t.v) er ved at prissætte den kollektion, som forbrugerne møder i butikkerne om et års tid. Foto: Mie Hee Christensen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
31. mar 2020 KL.21:00
Børnetøjsvirksomheden Molo er som resten af den globale modebranche ekstremt hårdt ramt af coronakrisen, der har lukket mange butikker, og de butikker, som er åbne, har ingen kunder. Salget er væk....

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.