Mærsk vil erobre smv-segmentet: Vi går efter at få samme markedsandel, som vi har med de store kunder

Danmarks største virksomhed søsætter nyt digitalt produkt, der skal få hul igennem til et helt nyt marked. Rival følger trop

20151214-030631-4_23Mb.jpg
Arkivfoto: Edgar Su/Reuters/Ritzau Scanpix
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
21. sep 2020 KL. 9:00
A.P. Møller-Mærsk åbner en ny front i kampen om de mellemstore virksomhedskunder i transportsektoren. FaktaFor to måneder siden lancerede verdens største containerrederi en ny digital platform unde...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.