Cremefirma fik nej fra apotekskæder - men fik hul til det tyske marked gennem e-handel

E-handel og eksport rimer for rigtig mange virksomheder, og coronakrisen har kun givet mere grund til at se på de digitale salgskanaler, når salget til udlandet skal fastholdes. Tevin Lac fra DI handel guider her til e-eksport

20151110-222813-4_30Mb.jpg
Logistiskmedarbejdere sorterer pakker forud for den kinesiske højtid for e-handle, Singles Day, hvor særligt platformen Alibaba sælger stort. Alibaba er sammen med Amazon og Indiamart blandt de digitale markedspladser, som virksomheder kan bruge i en eksportstrategi. Arkivfoto: Jason Lee/Reuters/Ritzau Scanpix
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
04. jun 2020 KL.11:40
Hudplejefirmaet Australian Bodycare havde et velkendt brand på det danske marked. Næste skridt skulle derfor være at sælge fodcremer og hårbalsam til tyske kunder. 3-godeSå virksomheden kontaktede ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.