Skru op for kundekontakt og service, sælg på nettet og udnyt danskernes goodwill – her er eksperternes råd til at fastholde dit salg i krisetid

Hvordan fastholder man sit salg i en krisetid? Børsen har bedt fire eksperter give deres bedste bud

20200418-154607-L_61Mb.jpg
Virksomheder kan bl.a. holde salget i gang ved at sælge online og skrue op for kundekontakt og serviceniveauet. Billedet er fra en butik på Østerbro, København. Arkivfoto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
17. maj 2020 KL.13:00
Coronakrisen forventes at ramme salget hos de danske virksomheder hårdt. Bl.a. viser en undersøgelse blandt Dansk Industris (DI) medlemsvirksomheder, at 69 pct. skønner, at omsætningen for april vi...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.