Storlandbrug har succes med mærkevaresatsning: Boom i salget af pølser, snacks og andre kødvarer til høje priser

Dansk fødevareselskab venter nu at sælge 4 mio. kg mærkevarer i år – vækst på 60 pct. mod 160 pct. i 2020

20210422-131738-3-3490x2200ma.jpg
Bølgen ruller, siger Jacob Blegvad, fra Goodvalley, om opbygningen af et salg af premium mærkevarer. Foto: Tobias Nicolai
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
23. apr 2021 KL.14:00
Det største danskejede landbrug, milliardvirksomheden Goodvalley, der har eget slagteri og forædlingsvirksomhed i Polen, har for alvor fået et gennembrud i salget af sine egne mærkevarer.Selskabet ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.