Arla går i offensiven på vildt voksende marked med alternativer til mejeriprodukter: Vil i top 3 på plantedrikke

Efter succesfuld debut på marked med vilde vækstrater lancerer mejerigigant nu nye plantebaserede fødevarer

20170524-212119-4_ma.jpg
Hanne Søndergaard, koncerndirektør i Arla, kan godt se for sig, at mælkegiganten på sigt har et fuldt sortiment af plantebaserede alternativer til mejeriprodukter. Her fotograferet på Arlas hovedkvarter i Viby. Arkivfoto: Asbjørn Sand
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
13. maj 2021 KL.10:00
Mejerikæmpen Arla, hvis fornemste opgave er at sælge komælk i form af drikkemælk, ost og smør, går nu i offensiven på det voldsomt voksende marked for plantebaserede fødevarer. I konkurrence med ma...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.