Bankkunder i Nordea og Danske Bank har storbooket onlinemøder under coronakrisen: “Når en rådgiver tænder skærmen og vinker goddag til kunderne, mens han sidder i sønnens gamerstol, så får man anderledes og mere nærværende samtaler”

Coronakrisen har sendt mange danskere hjem foran computerne. Bankforretninger klares nu i langt højere grad over nettet

Mads Skovlund - Nordea.jpg
Nordeas danske chef for privatkunder, Mads Skovlund Pedersen. Arkivfoto: Linda Kastrup Ritzau-Scanpix
Eksklusivt for kunder
31. maj 2020 KL.20:00
Landets to største banker Danske Bank og Nordea har oplevet et tigerspring blandt flere kunders digitaliseringsfærdigheder under coronakrisen. Det sker, fordi kunderne har været tvunget hjem foran ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.