Ny Toms-boss vil trimme chokoladekæmpe og satse på to klassikere: “Vi har malket vores brands for meget”

“Vi har spredt vores støtte over en for stor portefølje,” siger Toms Gruppens nye topchef, Annette Zeipel

20210830-230640-2-3298x2200we.jpg
Annette Zeipel, adm. direktør i Toms Gruppen, vil genvinde tabte markedsandele i Danmark, men især et internationalt sats skal sparke gang i væksten hos erhvervsklenodiet. Foto: Jonas Pryner Andersen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
09. sep 2021 KL.18:00
Erhvervsklenodiet Toms Gruppen, der er kendt for ikoniske brands som Anthon Berg, skal hives ud af det dødvande, som konfekturevirksomheden har befundet sig i i årevis.Virksomhedens produktporteføl...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.