ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Energi Danmark: Ingen grund til mere regulering

En ulovlig bonusaftale og høj indtjening i ét ekstremt år bør ikke øge regulering og beskatning, mener formand

Formanden for Energi Danmark, adm. dir i energikoncernen Andel, Jesper Hjulmand, synes at der med 2,3 mia. kr. i skat allerede lægges meget i den fælles samfundskasse. Arkivfoto: Jeppe Bøje Nielsen
Formanden for Energi Danmark, adm. dir i energikoncernen Andel, Jesper Hjulmand, synes at der med 2,3 mia. kr. i skat allerede lægges meget i den fælles samfundskasse. Arkivfoto: Jeppe Bøje Nielsen

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis