Gang i salget efter corona: Brillefirma fik succes med digitalt salg – men nye kunder vil mærke produkterne og møde designerne fysisk

Fleye Copenhagen fik succes med digitalt salg under nedlukningen. Men omsætning videre kræver fysiske kundemøder

V3 fleyTRYK_stevenachiam_DSC8296 1.jpg
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
14. mar 2021 KL.10:00
“Det satte en brat stopper for vores salgsmetode. Vi sælger gennem fysiske møder til optikerne og deltager på et hav af internationale messer, hvor vi møder vores kunder og agenter. Pludselig var d...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.