Trods rekordmange brugere: Corona sender mediernes økonomi til tælling med annoncekrise

20191218-012030-7-5304x7952ma.jpg
Politik
Eksklusivt for kunder
29. mar 2020 KL.16:00

Paradokset er til at få øje på: Danskerne søger nyheder som aldrig før, men annoncerne er tørret ud. Derfor lider mediehusene

Selvom danskernes medieforbrug er massivt under coronakrisen, står danske mediehuse udfordret af en markant tilbagegang i annonceindtægterne. Førende mediebureauer advarer nu om, at coronakrisen se...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.