Dansk Erhverv og DI: “Det er alvorligt”
En katastrofe, hvis amerikanske tech-giganter trækker sig fra Europa på grund af hård regulering og nye strafskatter, siger Dansk Erhverv
04. dec. 2024 KL. 16.00
Gem til senere