ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Dette er et debatindlæg skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Indlægget afspejler en personlig holdning. Forslag til debatindlæg kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk

Debat | Vanopslagh: Kønskvoter er diskrimination på baggrund af køn – hvor det er vigtigere, hvad du er, end hvad du kan

Regeringen har ændret holdning til kønskvoter, som er en del af et EU-direktiv. Arkivfoto: Claus Bech/Ritzau Scanpix
Regeringen har ændret holdning til kønskvoter, som er en del af et EU-direktiv. Arkivfoto: Claus Bech/Ritzau Scanpix Ritzau Scanpix

Kønskvoter er ikke et fremskridt for ligestillingen. Det vil tværtimod diskriminere på baggrund af køn og dermed gøre det vigtigere, hvad du er, end hvad du kan


Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis