Dette er et debatindlæg skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Indlægget afspejler en personlig holdning. Forslag til debatindlæg kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk
Debat | Vanopslagh: Kønskvoter er diskrimination på baggrund af køn – hvor det er vigtigere, hvad du er, end hvad du kan
25. feb. 2022 KL. 09.50
Gem til senere
Kønskvoter er ikke et fremskridt for ligestillingen. Det vil tværtimod diskriminere på baggrund af køn og dermed gøre det vigtigere, hvad du er, end hvad du kan