ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Cheføkonom tror på “ganske pæne” lønstigninger efter ny aftale

Cheføkonom i Sydbank vurderer, at ny lønaftale for industrien giver godt med penge til arbejderne uden at skade dansk konkurrenceevne

Der bliver tale om lønstigninger på godt 3 pct. om året, siger Søren Kristensen fra Sydbank.
Der bliver tale om lønstigninger på godt 3 pct. om året, siger Søren Kristensen fra Sydbank. Arkivfoto: Kristian Djurhuus/Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis