Cheføkonom tror på “ganske pæne” lønstigninger efter ny aftale
Cheføkonom i Sydbank vurderer, at ny lønaftale for industrien giver godt med penge til arbejderne uden at skade dansk konkurrenceevne
09. feb. 2025 KL. 16.42
Gem til senere