Ejer af shoppingcentre investerer 1 mia. kr. i kamp mod onlinehandel
Den fysiske butik har sin berettigelse, mener direktøren for ejerfirmaet af 17 danske shoppingcentre. Derfor investerer firmaet nu 1 mia. kr. i at gøre sine centre mere attraktive for kunderne
03. okt. 2023 KL. 09.56
Gem til senere