Ny Leder
Hent brochure
Hent brochure
Få succes i rollen som leder
De kompetencer, der førte dig til hvor du er i dag, vil formentlig ikke være de samme kompetencer der vil sikre dig succes i din nye rolle som leder.
På denne uddannelse lærer du at skelne mellem det at være medarbejder og det at være leder, og du vil efter forløbet ikke længere være i tvivl om dine ledelsesmæssige prioriteter. Til at hjælpe dig i gang med en vellykket karriere som leder, har vi fundet en ekspert i netop ledelse.
Undgå de mest gængse (og ofte oversete) begynderfejl
I løbet af de fem dage uddannelsen varer, vil du få redskaber til at udfylde din nye rolle som leder og tydeliggøre din ledelsesidentitet med fokus på dine værdier og din personlige vision. Ved at arbejde effektivt med dit personlige lederskab, får du mere mod og større sikkerhed i din lederrolle. Du undgår også at begå de mest gængse ”begynderfejl”, samtidig med at du udvikler effektive ledelsesvaner allerede i begyndelsen af din lederkarriere.
Et (uvurderligt) netværk af ledere
At blive leder kan være en ensom følelse, da man kan opleve at blive isoleret fra fællesskaber, man før var en del af på arbejdspladsen. Derfor er et vigtigt element ved uddannelsen, at du får et forum hvor du kan dele viden, tanker og udfordringer med ligesindede og samtidig få sparring og feedback i et magtfrit rum.
Du bliver en del af et stærkt netværk bestående af nye ledere – et netværk, der strækker sig langt ud over de fem dage, som denne uddannelse varer.
Varighed:
Fem dage
Næste hold:
Datoer oplyses senere
Børsen Uddannelse
Copenhagen Marriott Hotel
Kalvebod Brygge 5
1560 København
24.999 kr.
ekskl. moms
Som deltager i uddannelsen “Ny leder”, lærer du:
→ Hvordan du vellykket foretager skiftet fra medarbejder til leder
→ Hvordan du indtager din nye rolle som leder, og hvordan du giver slip på gamle færdigheder for at få succes i din nye rolle
→ Hvordan du skaber resultater gennem andre via god ledelse
→ At kommunikere, coache og give feedback til medarbejderne i dit team
→ Hvordan du sikrer høj performance og trivsel i dit team
→ Hvordan du håndterer konflikter i teamet og leder i paradokser
→ Hvordan dine egne personlige styrker og svagheder skal bruges og udvikles i dit arbejde som leder for at få succes i rollen
Mød din underviser, chefkonsulent Johanne Grant

Johanne har arbejdet de sidste 15 år som organisationspsykolog. Hendes ekspertiseområder er ledelses- og organisationsudvikling, individuel lederudvikling og udvikling af arbejdsmiljø. Hun har erfaring som intern og ekstern konsulent i store, nationale og internationale organisationer.
Johanne har en PhD i organisationspsykologi og forsker i organisationers håndtering af kriser og skandaler, samt hvorledes ledere kan håndtere og lære af disse. Johanne er uddannet specialist i klinisk psykologi og anvender en række forskellige test- og assessment værktøjer i sine vurderings- og udviklingsforløb med ledere.
Johanne Grant
chefkonsulent
Lead