ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

WHO: Mange flere skal have vægttabsmedicin

Nye retningslinjer fra verdenssundhedsorganisationen WHO anerkender fedme som en kronisk, tilbagevendende sygdom og anbefaler livslang behandling med glp-1-medicin, kombineret med intensiv adfærdsterapi

Vægttabsmedicin som Wegovy fra Novo Nordisk skal ud til mange flere mennesker, mener verdenssundhedsorganisationen WHO.
Vægttabsmedicin som Wegovy fra Novo Nordisk skal ud til mange flere mennesker, mener verdenssundhedsorganisationen WHO. Arkivfoto: Staff/Reuters/Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis