TV2-direktør efter dokumentarserie om sexisme: “Usund og helt uacceptabel kultur på TV2”
Igennem en lang årrække har der hersket en kultur med grænseoverskridende adfærd på TV2, lyder det fra ansatte i ny dokumentar
29. nov. 2021 KL. 18.30
Gem til senere