Novo-topchef har ændret holdning til digitale salgsmøder: “Det er næsten på dagen, man kan se skiftet”

Sælgere på landevejene er ikke kørt af banen af digital kontakt, fastslår topchefer i Novo og Coloplast. Tevas Kåre Schultz mener, at juryen fortsat voterer

20171212-191551-1-3300x2200we.jpg
Lars Fruergaard Jørgensen, topchef i Novo Nordisk, har skiftet holdning til virtuelt salg under pandemien. Arkivfoto: Mie Hee Christensen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
17. maj 2021 KL.11:10
Digital kontakt og virtuelle møder er kommet for at blive, men et godt gammeldags salg sker nu bedst, når det foregår ansigt til ansigt og afsluttes med et godt håndtryk, når det igen bliver forsva...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.