SAS-topchef om ejerskifte: “Det bliver ikke større”
Både luftfartsanalytiker og SAS’ topchef, Anko van der Werff, ser overvejende positivt på stort ejerskifte – det skal hjælpe København tættere på at blive et stort knudepunkt for luftfart, lyder det
04. jul. 2025 KL. 13.46
Gem til senere