SAS-topchef: Det tog for lang tid at indse, hvor galt det stod til
Anko van der Werff ville sende et klart budskab til fagforeninger og kreditorer allerede sidste forår: “Gælden væltede ud af ørerne på os”
27. dec. 2022 KL. 10.47
Gem til senere