Ørsted vinder årelangt elslagsmål om milliarder
Efter 20 år er der faldet dom i den opsigtsvækkende Elsam-sag om markedsmisbrug for milliarder på elpriser i Vestjylland. Søgsmålet mod Ørsted afvises af retten
25. jun. 2026 KL. 10.19
Gem til senere