Tiktok, en rejseportal, et flyselskab fra Mellemøsten og en kinesisk teknologivirksomhed – der er sket et markant skifte blandt EM-sponsorerne

Der er blevet skiftet massivt ud blandt sponsorerne af dette EM, og ind på banen er kommet kinesiske virksomheder og fremadstormende tech-selskaber. Der er sket et strategiskifte blandt vestlige selskaber, vurderer eksperter

Italien_foot.jpg
Når Italien møder Tyrkiet i EM‘s åbningskamp i Rom, vil man se flere nyere sponsornavne som blandt andre Booking.com og kinesiske Hisense. Foto: Andrew Medichini/AFP/Ritzau Scanpix
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
11. jun 2021 KL.15:30
Mens det kun er Finland og Nordmakedonien, som debuterer af de 24 fodboldnationer ved den kommende EM-slutrunde, er der langt flere ny navne blandt sponsorerne. Citat“Der er stort set skiftet ud ov...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.