Novo-topchef takker medarbejdere efter kæmpe fyringsrunde
I et nyt opslag på Linkedin takker Novo Nordisks topchef medarbejderne efter den omfattende fyringsrunde, der blev skudt i gang i september. Han kalder det en “hård tid” for kollegerne
31. okt. 2025 KL. 12.36
Gem til senere