Novo-ejer sælger alle aktier i fynsk sundhedsjuvel til kapitalfond
Novo Holdings købte sig ind i sundhedsteknologivirksomheden Evosep i 2023. Mindre end tre år senere sælger den gigantiske pengetank sine aktier til kapitalfond i en milliardhandel
18. nov. 2025 KL. 13.12
Gem til senere