Nordjysk rigmand drosler ned: Vil bruge sine penge, mens han kan
“Jeg er aldrig helt blevet voksen,” siger Mads Peter Veiby, der er blevet mangemillionær på at sælge to virksomheder. Børsen har besøgt ham i pragthuset i Aalborg og var med ham rundt i byen i Simon Spies’ gamle Mercedes
10. nov. 2025 KL. 08.00
Gem til senere