Dansk brilleiværksætter i samarbejde med NFL-stjernen Tom Brady: “Når man står der, så ved man godt, at det er den ene mulighed, man har”

Det danske solbrillemærke Christopher Cloos har indledt et samarbejde med NFL-quarterbacken Tom Brady

Julius Lankilde C Cloos_153.jpg
Adm. direktør i Christopher Cloos, Julius Langkilde, var i 2017 med til at starte virksomheden op. I dag er solbrillemærket til stede i 25 lande. Foto: Jeppe Carlsen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
09. sep 2020 KL.13:00
En kold februardag i New York var Julius Langkilde lidt nervøs. Den 27-årige iværksætter gik igennem det hippe Tribeca-kvarter på vej til et møde, han få år forinden ikke havde troet ville være mul...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.