Rekom snitter halvdelen af bestyrelsen: Morten Albæk ude
Uroplagede Rekom halverer bestyrelsen, og erhvervsmanden Morten Albæk er nu fortid. Samtidig genindtræder tidligere Netto-topchef som formand
26. jun. 2026 KL. 11.00
Gem til senere