Investorer i natklubkoncern er rystede: Aktier gjort værdiløse i intern mail
Der udspiller sig i stort drama i kulissen i Danmarks største nattelivskoncern, Rekom, der netop har gennemgået en finansiel rekonstruktion. En række investorer kritiserer topledelsen og hovedejeren, kapitalfonden Catacap, efter forløbet, hvor flere aktionærers ejerandele er blevet gjort værdiløse, mens topchefen kalder Rekom for en “sund” forretning
23. jun. 2026 KL. 12.07
Gem til senere