ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement
BREAKING NEWS

Investorer i natklubkoncern er rystede: Aktier gjort værdiløse i intern mail

Der udspiller sig i stort drama i kulissen i Danmarks største nattelivskoncern, Rekom, der netop har gennemgået en finansiel rekonstruktion. En række investorer kritiserer topledelsen og hovedejeren, kapitalfonden Catacap, efter forløbet, hvor flere aktionærers ejerandele er blevet gjort værdiløse, mens topchefen kalder Rekom for en “sund” forretning 

Jeppe Kallesøe Odefey er adm. direktør for Rekom og har gjort nogle af sine aktionærer vrede.
Jeppe Kallesøe Odefey er adm. direktør for Rekom og har gjort nogle af sine aktionærer vrede. Arkivfoto: Simon Fals

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis