ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Halvdelen af bestyrelsen forlader Rekom: Morten Albæk ude

Uroplagede Rekom halverer bestyrelsen, og erhvervsmanden Morten Albæk er nu fortid. Samtidig genindtræder tidligere Netto-topchef som formand

Morten Albæk er fortid i Rekoms bestyrelse, som han blev medlem af i 2018.
Morten Albæk er fortid i Rekoms bestyrelse, som han blev medlem af i 2018. Arkivfoto: Niels Ahlmann Olesen/Berlingske/Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis