Fyret Novo-ansat: “Mandag græd jeg, tirsdag krammede jeg, i morgen vil jeg se fremad”
Linkedin bugner af opslag fra medarbejdere, der har mistet jobbet i Novo Nordisk, men mange af dem vil ikke dele deres oplevelser. De opsagte er underlagt tavshedsklausuler. Det er normal procedure ifølge fagforeningerne, men Djøf mener, at Novo Nordisk er gået en tand for langt
01. okt. 2025 KL. 17.40
Gem til senere