Salling Group kæmper for at vaske den blå maling af Føtex: “Det ligger i vores dna at være fokuseret på godt købmandskab”

Føtex skal bevise sit samfundsansvar i lokalområdet gennem donationer. Det skal gerne give kæden et bedre image, som Karin Sommer er sat i spidsen for at eksekvere

Karin Sommer-4.jpg
Marketingdirektør Karin Sommer, Føtex, arbejder hårdt på at lave en ny fortælling om den 60 år gamle kæde, der indtil 2017 var ejet af A.P. Møller-Mærsk. Nu er det Sallingfondenes godgørenhed i lokalsamfundet, der skal frem i lyset. Foto: Hans Christian Jacobsen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
04. apr 2021 KL.14:00
Tidligere var ordet Føtex et skældsord. I hvert fald i latintimerne på Th. Langs Gymnasium i Silkeborg. Når jeg nægtede at bøje de latinske verber i takt med Hr. Lesters pegepind, der ramte kateder...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.