Dansker har været topchef i brintkomet i under ét år: Kan indkassere bonus på 37 mio. kr. efter børsnotering
Sebastian Koks Andreassen har været topchef for Green Hydrogen Systems i under ét år og kan få tocifret millionbonus efter børsnotering
07. jun. 2021 KL. 17.27
Gem til senere