ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Dansker har været topchef i brintkomet i under ét år: Kan indkassere bonus på 37 mio. kr. efter børsnotering

Sebastian Koks Andreassen har været topchef for Green Hydrogen Systems i under ét år og kan få tocifret millionbonus efter børsnotering

Sebastian Koks Andreassen, direktør i Green Hydrogen Systems, er fotograferet på virksomhedens nye fabrik i Kolding sidste år. Arkivfoto: Michael Drost-Hansen
Sebastian Koks Andreassen, direktør i Green Hydrogen Systems, er fotograferet på virksomhedens nye fabrik i Kolding sidste år. Arkivfoto: Michael Drost-Hansen Arkivfoto: Michael Drost-Hansen.

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis