ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Carlsberg-topchef frygter nationalisering: “Vi har fået det første besøg fra en embedsmand”

Truslen for nationalisering af udenlandske selskaber i Rusland er reel, lyder det fra Carlsbergs topchef Cees ‘t Hart

Carlsberg afholdt mandag aften generalforsamling i Glyptoteket, hvor topchef Cees ‘t Hart aflagde beretning. Foto: Simon Fals
Carlsberg afholdt mandag aften generalforsamling i Glyptoteket, hvor topchef Cees ‘t Hart aflagde beretning. Foto: Simon Fals

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis